COP29 başa çatdı, lakin İqlim dəyişikliyi ilə bağlı narahatlıq hər zamankindən daha yüksək səslənir
COP29 başa çatmasına baxmayaraq, iqlim dəyişikliyi dövrümüzün ən vacib problemlərindən biri olaraq qalır. Sammitin sıx proqramı çərçivəsində, sənət və aktivizmi birləşdirən və düşüncələri hərəkətə gətirməyi hədəfləyən “Başqa bir iqlim” adlı unikal bir sərgi diqqət mərkəzində idi. Noyabrın 26-da sərgi çərçivəsində azərbaycanlı rəssam Ramil Əliyevin “Sərhədlər arasında” adlı əsərinin təqdimatı və iqlim dəyişikliyi ilə sənət arasındakı əlaqələri araşdıran bir panel müzakirəsi keçirildi.
Panel iştirakçılarından biri olan süni intellekt araşdırmaçısı və Yuva İncəsənət Məkanının təsisçisi Maral Qurbanzadə müzakirə ilə bağlı təəssüratlarını bölüşdü: “Çox gözəl bir müzakirə oldu,” deyə o bildirdi. “Hər mövzuya toxunduq və özümüzü azad ifadə etdik. Bu, həqiqətən faydalı idi.”
Qurbanzadə iqlim dəyişikliyi ilə bağlı elmi araşdırmalar və incəsənət arasında əməkdaşlığın vacibliyini vurğuladı. “Araşdırmaçılar faktlara malikdirlər, amma rəssamlar bu faktları ictimaiyyət üçün anlaşılan və mənalı bir formata çevirə bilərlər,” deyə o qeyd etdi. “Bu əlaqə çox vacibdir, çünki iqlim dəyişikliyi hamımıza təsir edir.”
İncəsənət tarixçisi Ülkər Əliyevanın moderatorluğu ilə keçirilən paneldə müstəqil kurator Aynur Abutalıbova və rəssamlar İlkin Hüseynov və Ramil Əliyev də iştirak etdilər. Onlar birgə iqlim elminin tez-tez abstrakt olan reallıqlarını işıqlandırmaq üçün incəsənətin necə istifadə edilə biləcəyini müzakirə etdilər.
COP29-a hazırlıq çərçivəsində Azərbaycan müxtəlif incəsənət sərgilərinə ev sahibliyi edərək, ölkənin yaradıcı mühitində iqlim dəyişikliyi mövzusuna diqqəti artırdı. Həm rəssamlar, həm də alimlər bir fikirdə razı idilər: əməkdaşlıq əsasdır. Vizual və emosional hekayəçilik iqlim məlumatlarını daha geniş auditoriya üçün daha əlçatan və cəlbedici edə bilər.
“İncəsənətin görünməz olanı görünən etmə gücü var,” deyə Qurbanzadə vurğuladı. “Bu, istər əriməkdə olan buzlaqlar, istərsə də dəniz səviyyəsinin yüksəlməsi olsun, uzaq reallıqları daha yaxın edə bilər.”
Müzakirələr göstərdi ki, iqlim dəyişikliyi ilə mübarizə üçün bütün mümkün yollar, o cümlədən incəsənət, səfərbər edilməlidir. İnsanlıq ən böyük mövcud təhlükə ilə qarşı-qarşıya olduğu bir zamanda, “Başqa bir iqlim” kimi sərgilər dialoqa təkan vermək və kollektiv məsuliyyət hissini artırmaq üçün vacib platformalardır.
Bu cür təşəbbüslər iqlim böhranının konkret təsirlərini vizual və emosional formada təqdim edərək insanları hərəkətə gətirir – istər karbon izi azaltmaq, istərsə də siyasət dəyişikliyini müdafiə etmək və ya sadəcə ətraf mühitlə əlaqələrini yenidən nəzərdən keçirmək.
COP29 sona çatsa da, onun əks-sədası incəsənət və aktivizm vasitəsilə bizə iqlim dəyişikliyi ilə mübarizənin hələ başa çatmadığını xatırladır. Qurbanzadənin sözləri ilə desək, “Bu, hamımızı əhatə edən bir çağırışdır.”
Qlobal cəmiyyət həll yollarını araşdırarkən, incəsənət və elmin birləşməsi ümidverici bir yol təqdim edir: məlumat və insanlıq, fakt və hisslər arasında körpü yaradır. Azərbaycan üçün bu sintez, dünyanın ən təcili problemi ilə mübarizədə öz rolunun artan bir dərkini əks etdirir.
Mədəniyyət
-
Az sayda incəsənət növü kinonun malik olduğu universal gücə sahibdir. Kino mədəniyyətləri birləşdirir, tarixləri danışır və ənənələri işıqlandırır. Bu, sərhədləri aşan bağlar quraraq insanları ortaq hekayələr və hisslər vasitəsilə bir araya gətirir. Bu ruhla, Ukrayna Kino Günləri noyabrın 28-də Bakıda başlayaraq ekranlardan kənara çıxan bir mədəni mübadilə təklif etdi.
-
Kino zalının yumşaq işıqları altında tamaşaçılar sadəcə film izləmək üçün deyil, keçmişləri, mədəniyyətləri və Azərbaycan animasiyasının yaradıcı qüvvə kimi inkişaf etdiyi dövrlə əlaqə qurmaq üçün toplaşmışdılar. Azərbaycan Kinematoqrafçılar İttifaqının təşkil etdiyi “Böyüklər üçün animasiya” nümayişi, illər keçməsinə baxmayaraq hələ də öz təsirini qoruyan diqqətlə seçilmiş filmləri bir araya gətirdi.
-
O, 10 fevral 1941-ci il tarixdə Nuxada (indiki Şəki) dünyaya göz açmışdı. 1960-cı ildə Nuxa şəhər 12 №-li orta məktəbini bitirmiş, 1960 – 1965-ci illərdə Əzim Əzimzadə adına Rəssamlıq Məktəbində, 1969 – 1975-ci illərdə Tbilisi Rəssamlıq Akademiyasında təhsil almışdı. 1975 – 1982-ci illərdə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Pedaqoji İnstitutunda, 1982 – 2000-ci illərdə Azərbaycanın digər ali məktəblərində rəsm, kompozisiya, heykəltəraşlıq fənlərindən dərs demiş, daha sonra Müstəqil Azərbaycan Universitetinin professoru və dizayn kafedrasının müdiri olmuşdu...
-
Mədəni irs çox zaman özünün parlaq təzahürləri - istər yemək, istər musiqi, rəqs və ya ənənəvi geyimlərin mürəkkəb detalları ilə daha yaxşı başa düşülür Bu ideya Avropa İttifaqının Azərbaycandakı nümayəndəliyinin təşkil etdiyi beşinci illik "FantazEU" mədəni irs festivalında parlaq şəkildə həyata keçirilib. Festivalın mərkəzi yeri olan Avropa milli geyimləri sərgisi gələnlərə Avropanın tarixi və mədəni qobelenlərinə unikal baxış təqdim edib, eyni zamanda sənət və ənənələrin birləşdirici gücünü ortaya qoyub.
Rəy yaz