Fahree - İlkin Dövlətov
Eurovision və Azərbaycan mədəniyyəti: fərqli yollar
“Eurovision” mahnı müsabiqəsinin parlaq xaosunda Azərbaycanın Fahree - İlkin Dövlətov dueti tamaşaçıların rəğbətini qazanması ilə deyil, “Eurovision”un üstünlük təşkil edən üslubundan xeyli fərqlənməsi ilə diqqət çəkib. Mayın 8-nə keçən gecə onların çıxışı TuraLTuranX brothers qrupunun keçən ilki nəticəsini təkrarlayaraq, onları finala çıxarmayıb. Hər iki halda Azərbaycan nümayəndələri on ikinci çıxış ediblər və səhnədə təmkinli davranış nümayiş etdiriblər, bu da “Eurovision”da çox vaxt rast gəlinən parlaq çıxışlardan fərqlənib.
Keçən il olduğu kimi, bu il də azərbaycanlı iştirakçılar müsabiqənin ekssentriklik, epataj və hədsiz hiss yükləmə tendensiyasından yayınıblar. Çox vaxt əyləncənin musiqini kölgədə qoyduğu bu müsabiqədə duetin orta əsrlər cəngavərinin geyimini xatırladan kostyumları seçməsi mədəni uçurumu aradan qaldıra bilməyib. Bu üslub uyğunsuzluğu Avropa pop mədəniyyətinin sürətli təkamülündə anarxonizm kimi görünən azərbaycanlı iştirakçılar üçün daimi mövzuya çevrilib.
Bu yaxınlarda peşəkar münsiflər heyətinin səsvermə prosesindən kənarlaşdırılması Azərbaycanın şansını daha da çətinləşdirib. İndi müsabiqənin nəticələri tamamilə bir qada olaraq coğrafi qonşularına və ya böyük diasporası olan ölkələrə üstünlük verən tamaşaçıların SMS səsverməsindən asılıdır. Tarixən belə bir ənənə formalaşıb ki, Azərbaycana ən çox Rusiya və Türkiyə dəstək verirdi, lakin Rusiya Ukraynaya qarşı təcavüzü ilə əlaqədar müsabiqədən kənarlaşdırıldıqdan, Türkiyə isə daxili səbəblərdən müsabiqədən uzaqlaşdıqdan sonra müsabiqə çərçivəsində Azərbaycanın dəstək şəbəkəsi xeyli kiçilib.
“Eurovision”un mədəni iqliminin ABBA dövrünün musuqi ahəngindən əyləncə formatına doğru dəyişməsi azərbaycanlı iştirakçıları əlverişsiz vəziyyətə salıb. Bu fərq Azərbaycanın müsabiqədə iştirakının rolu və məqsədləri haqqında suallar doğurur. Görünür, Azərbaycanın daha geniş məqsədi qələbə əldə etmək istəyi deyil, öz mədəni kimliyini nümayiş etdirmək və beynəlxalq səhnədə siyasi iştirakını davam etdirməkdir.
Deyəsən, geniş Azərbaycan icması bu rolla barışıb. 2012-ci ildə Bakıda “Eurovision”un keçirilməsinə böyük maddi-texniki və maliyyə xərcləri sərf olunduqdan sonra yerli sakinlərin onu yenidən keçirmək üçün xüsusi istəyi yoxdur. Bunun əvəzinə, üstünlük təşkil edən rəy qalib gəlmək üçün bir müsabiqəyə deyil, mədəni ifadə forması kimi iştiraka diqqət yetirilməsini nəzərdə tutur.
“Eurovision” inkişaf etməyə davam etdikcə onun yolunun Azərbaycanın ənənəvi mahnı mədəniyyətindən yayındığı getdikcə daha çox aydın olur. Azərbaycanın vəzifəsi səhnəsində vizual və sensasional cəhətlər ənənələrdən və musiqidən üstün tutulduğu müsabiqəni rəqabət uğuru kimi deyil, mədəni diplomatiya üçün platforma kimi qiymətləndirməkdə davam etmək olacaq.
Rəy yaz
Mədəniyyət
-
COP 29 İqlim Konfransı yaxınlaşdıqca, Azərbaycanın Latviya Səfirliyi bir sıra mədəni və təhsil tədbirləri vasitəsilə ətraf mühitin qorunmasının əhəmiyyətini vurğulayır. Bu təşəbbüslərdən biri, noyabrın 8-də Gazelli Art House Bakı Qalereyasında açılacaq azərbaycanlı rəssam Elnara Nəsirlinin “Meşənin Piçıltısı — Səsin Sehri” adlı cazibədar incəsənət sərgisidir.
-
Müxtəlif mədəni tədbirləri ilə tanınan Salaam Kinoteatrının ürəyində yerləşən Bakının Bit Bazarı beşinci dəfə təşkil olundu və davamlılıq, yaradıcılıq və icma quruculuğuna diqqət yetirən canlanmış ziyarətçilər və satıcılar kütləsini özünə cəlb etdi. Sosial sahibkarları dəstəkləmək üçün nəzərdə tutulan bu tədbir, şəhərin ətraf mühitə həssas biznes, incəsənət və həyat tərzi sahələrinə artan marağının kiçik bir nümunəsi kimi çıxış etdi.
-
2020-ci ildə yaradılan Ritual Teatr və Yaradıcılıq Laboratoriyası rejissor və pedaqoq Aynur Zərrintacın əməyinin bəhrəsidir. O, sabit divarları olmayan bir teatr, harada olursa- olsun tamaşaçılara dəyişik səhnələr təqdim edərək şəhərləri və qəsəbələri dolaşa biləcək platforma təqdim edib. Əvvəlcə Ritual Mobil Teatr kimi tanınan bu ambisiyalı konsepsiya son dörd ili köçəri truppa kimi keçirib və özünün unikal sosial teatr formasını Azərbaycanın müxtəlif icmalarına daxil edib.
-
İstanbulda Azərbaycanlı xalça sənətçisi Elnarə Rəsulovanın fərdi sərgisi açılıb. Şəhərin qədim məkanlarından birində keçirilən sərgidə Rəsulovanın 17 əsəri ilə yanaşı, təxminən 50 xalça nümayiş etdirilir. Kolleksiyadakı əsərlərdən biri XVII əsrə aiddir.
Bələdiyyə seçkiləri niyə təyin olunmur? – Mirəli Hüseynov Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Siyasət,
- 13:49
- 176
1 rəy
Ада
2024-05-10
Увы выступления последних двух лет очень слабенькие, песня не запоминающиеся. Вокально артисты тоже слабы. Нужен отбор через проект «Голос» или что ли бы похожее, не тайно как сейчас это делают.