Fahree - İlkin Dövlətov
Eurovision və Azərbaycan mədəniyyəti: fərqli yollar
“Eurovision” mahnı müsabiqəsinin parlaq xaosunda Azərbaycanın Fahree - İlkin Dövlətov dueti tamaşaçıların rəğbətini qazanması ilə deyil, “Eurovision”un üstünlük təşkil edən üslubundan xeyli fərqlənməsi ilə diqqət çəkib. Mayın 8-nə keçən gecə onların çıxışı TuraLTuranX brothers qrupunun keçən ilki nəticəsini təkrarlayaraq, onları finala çıxarmayıb. Hər iki halda Azərbaycan nümayəndələri on ikinci çıxış ediblər və səhnədə təmkinli davranış nümayiş etdiriblər, bu da “Eurovision”da çox vaxt rast gəlinən parlaq çıxışlardan fərqlənib.
Keçən il olduğu kimi, bu il də azərbaycanlı iştirakçılar müsabiqənin ekssentriklik, epataj və hədsiz hiss yükləmə tendensiyasından yayınıblar. Çox vaxt əyləncənin musiqini kölgədə qoyduğu bu müsabiqədə duetin orta əsrlər cəngavərinin geyimini xatırladan kostyumları seçməsi mədəni uçurumu aradan qaldıra bilməyib. Bu üslub uyğunsuzluğu Avropa pop mədəniyyətinin sürətli təkamülündə anarxonizm kimi görünən azərbaycanlı iştirakçılar üçün daimi mövzuya çevrilib.
Bu yaxınlarda peşəkar münsiflər heyətinin səsvermə prosesindən kənarlaşdırılması Azərbaycanın şansını daha da çətinləşdirib. İndi müsabiqənin nəticələri tamamilə bir qada olaraq coğrafi qonşularına və ya böyük diasporası olan ölkələrə üstünlük verən tamaşaçıların SMS səsverməsindən asılıdır. Tarixən belə bir ənənə formalaşıb ki, Azərbaycana ən çox Rusiya və Türkiyə dəstək verirdi, lakin Rusiya Ukraynaya qarşı təcavüzü ilə əlaqədar müsabiqədən kənarlaşdırıldıqdan, Türkiyə isə daxili səbəblərdən müsabiqədən uzaqlaşdıqdan sonra müsabiqə çərçivəsində Azərbaycanın dəstək şəbəkəsi xeyli kiçilib.
“Eurovision”un mədəni iqliminin ABBA dövrünün musuqi ahəngindən əyləncə formatına doğru dəyişməsi azərbaycanlı iştirakçıları əlverişsiz vəziyyətə salıb. Bu fərq Azərbaycanın müsabiqədə iştirakının rolu və məqsədləri haqqında suallar doğurur. Görünür, Azərbaycanın daha geniş məqsədi qələbə əldə etmək istəyi deyil, öz mədəni kimliyini nümayiş etdirmək və beynəlxalq səhnədə siyasi iştirakını davam etdirməkdir.
Deyəsən, geniş Azərbaycan icması bu rolla barışıb. 2012-ci ildə Bakıda “Eurovision”un keçirilməsinə böyük maddi-texniki və maliyyə xərcləri sərf olunduqdan sonra yerli sakinlərin onu yenidən keçirmək üçün xüsusi istəyi yoxdur. Bunun əvəzinə, üstünlük təşkil edən rəy qalib gəlmək üçün bir müsabiqəyə deyil, mədəni ifadə forması kimi iştiraka diqqət yetirilməsini nəzərdə tutur.
“Eurovision” inkişaf etməyə davam etdikcə onun yolunun Azərbaycanın ənənəvi mahnı mədəniyyətindən yayındığı getdikcə daha çox aydın olur. Azərbaycanın vəzifəsi səhnəsində vizual və sensasional cəhətlər ənənələrdən və musiqidən üstün tutulduğu müsabiqəni rəqabət uğuru kimi deyil, mədəni diplomatiya üçün platforma kimi qiymətləndirməkdə davam etmək olacaq.
Rəy yaz
Mədəniyyət
-
Bakının hərəkətli küçələrində, dəbin şəhərin siluetləri qədər dinamik olduğu bir mühitdə, sakit bir inqilab baş verir. Azərbaycanın tullantıların idarə edilməsində əldə etdiyi uğurlara baxmayaraq, geyim və tekstil tullantıları məsələsi ətraf mühitin inkişafına kölgə salmaqda davam edir. Təkcə 2023-cü ildə ölkədə 2,7 milyon ton bərk məişət tullantısı yaranıb. Bu rəqəm atılan geyimlərin artan miqyasını gizlətsə də, qlobal trendlərlə bənzərlikləri nəzərə çarpır. ABŞ-da hər il təxminən 17 milyon ton geyim tullantıya atılır, Avropa İttifaqında isə bu rəqəm 5,8 milyon tona çatır. Proqnozlara əsasən, sürətli dəbin inkişafı ilə bu göstərici 2050-ci ilə qədər 175 milyon tona qədər yüksələ bilər.
-
Azərbaycanda ianə mədəniyyəti zəngin tarixi keçmişə malik olsa da, müasir dövrdə bu ənənənin qarşılaşdığı problemlər də az deyil. İanələrin hədəf auditoriyaya çatması ilə bağlı şəffaflıq məsələləri, insanların inamının azalması və davamlı dəstək mexanizmlərinin olmaması bu sahədə əsas problemlərdən biridir. Həmçinin, ianə mədəniyyətinin təbliğatının zəif olması cəmiyyətin daha geniş təbəqələrində bu anlayışın inkişafına mane olur. İanələrin sosial təsirini artırmaq üçün həm maarifləndirmə, həm də müasir həllər vacibdir.
-
Soyuq bir dekabr həftəsonunda, Bakının mərkəzində yerləşən Passage1901 məkanı yaradıcılıq, ticarət və icma ruhunun canlandığı bir məkan oldu. Yerli brendləri, sənətkarları və kiçik biznesləri dəstəkləməyə həsr olunmuş “Bizimkilər” Festivalı 14-15 dekabr tarixlərində uzun fasilədən sonra yenidən baş tutdu. İki gün davam edən yenilikçi proqramla festival bir daha sənət ifadəsi, yerli sahibkarlıq və xeyriyyəçilik üçün canlı bir platforma olduğunu sübut etdi.
-
Azərbaycanın ən sevilən sənət xadimlərindən birinə rəngarəng hörmət əlaməti olaraq, Mədəniyyət üzrə Elmi-Metodiki və İxtisasartırma Mərkəzi (MEMİM), Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyası və Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının birgə təşkilatçılığı ilə 13 dekabr 2024-cü il tarixində “Tablolarda Nağıllar” adlı sərgi-müsabiqəyə yekun vurdu. Bu tədbir, Xalq rəssamı Səttar Bəhlulzadənin nəsilləri ilhamlandırmağa davam edən ölməz yaradıcılığını qeyd etmək məqsədilə təşkil olunmuşdu.
1 rəy
Ада
2024-05-10
Увы выступления последних двух лет очень слабенькие, песня не запоминающиеся. Вокально артисты тоже слабы. Нужен отбор через проект «Голос» или что ли бы похожее, не тайно как сейчас это делают.