Hitlerin Stalinqradda məğlubiyyətinin səbəbi Bakı neftinə sahib olmaması idi
Bakı/03.02.18/Turan: Bakıda Nazim Rza İsrafiloğlunun yeni kitabı "Neft və müharibə. Tutanların döyüşü" kitabının təqdimatı keçirilib. Kitab Hitler Almaniyasının Sovet İttifaqına qarşı müharibəsinin açılmamış səhifələrinin araşdırılmasına və o dövrdə güc dövlətlərinin planında Bakı neftinin əhəmiyyətinə həsr edilib.
Kitabın elmi redaktoru tarixçi Elmira Muradəliyev hesab edir ki, Stalinqrad və Qafqaz uğrunda hərbi əməliyyatlar bir- birilə bağlı olub. "Minimum iki dəfə SSRİ fəlakətin kənarında olub - 1941 və 1942-ci illərdə. Almanlar yay kampaniyasına başlayıblar və görünməmiş sürətlə Şimali Qafqaza (Qroznı) çatıblar. Bakı faktiki olaraq onların "cibində" idi. Buna əminlik ondan irəli gəlir ki, Berlin kinostudiyasında Bakının ələ keçirilməsi barədə film çəkilmişdi. Bakı dekorasiyaları şəhərdə çəkilmiş köhnə fotoların və otkrıtkaların üzərində qurulmuşdu. Baş rolu Villi Frits - Otto Skortseninin (sonuncu italiyalı diktator Benito Mussolinini azad edib) prototipi ifa edirdi.
Alman ordusu Bakıya girməli idi. Ancaq özündən razı diktator Hitler (bütün diktatorlar kimi) düşünürdü ki, Bakı artıq onun əlindədir, odur ki, nəhəng, yaxşı təchiz edilmiş armadanı iki yerə bölüb birini Stalinqrada göndərmək olar.
Niyə Stalinqrad? Diktator Hitler hesab edirdi ki, digər diktatorun adı ilə adlandırılan şəhəri tutmaqla o, sovetlərin başçısına mənəvi zərbə endirəcək.
1943-cü il fevralın bu böyük ordu mühasitrəyə düşdü və özgeneralları ilə təslim oldu. Niyə? Axı alman ordusu sovet ordusundan daha yaxşı hazırlıqlı idi. Hitler ordusunun yanacağı yox idi, çünki Bakı Stalinin əlində idi. Alman əsgərlər güllə və mərmidən yox, soyuqdan öldülər. "Rus şaxtası hətta alman şokoladını da dondurdu".
Dünya tarixinin bu səhifəsi göstərir ki, Hitler Stalinqradda ona görə məğlub oldu ki, Bakı neftinə sahib deyildi. -0-
-
- Söz istəyirəm
- 3 Fevral 2018 13:21
-
- Cəmiyyət
- 3 Fevral 2018 14:11
Mədəniyyət
-
Azərbaycan kinosunun çoxdan gözlənilən anı nəhayət gəlib çatdı. Yerli rejissorlar öz yeni əsərlərini təqdim edərək, animasiya, dram və uşaqlıq xəyalları ilə dolu bir qarışığı böyük ekranlara gətirdilər. Nurlan Həsənlinin Erkən Hisslər, Hacı Səfərovun Tərsinə Kölgələr və Məsud Pənahinin animasiya filmi Nərqız maraqla gözlənilən tamaşaçılar tərəfindən həm alqışla, həm də tənqidlə qarşılandı.
-
Tarixdə baş verən hadisələr sadəcə bir rəqəm, tarixi yaddaş olaraq qalmır. Bu hadisələr mədəni yaddaşda da dərin izlər buraxır. Xüsusən sənətçilər hadisələri öz hiss etdikləri, anladıqları formada əsərlərinə köçürdürlər. 20 Yanvar da mədəni yaddaşa köçmüş hadisələrdən biridir. Müasir dövr yaradıcılığında nisbətən az işlənən mövzu olsa da heç vaxt öz aktuallığını itirmir. Bu tarixi yaddaş necə göstərilməlidir? İncəsənətdə necə öz əksini tapır?
-
Yanvarın 16-da nüfuzlu Gazelli Art House Elnarə Nəsirlinin irimiqyaslı “Meşənin Pıçıltısı – Səsin Sehri” adlı sərgisinin ikinci qapalı təqdimatına yenidən qapılarını açdı. Azərbaycanlı rəssamın bu sərgisi müxtəlif ölkələrin diplomatları, səfirlik nümayəndələri və xüsusi dəvətli qonaqlar tərəfindən böyük maraqla qarşılandı. Tədbir sərginin mədəniyyətlərarası və ekoloji əhəmiyyətini bir daha vurğuladı.
-
Hər il yanvarın 13-də Litva xalqı 1991-ci ildə müstəqillik uğrunda həyatlarını qurban vermiş qəhrəmanlarını anaraq Azadlıq Müdafiəçiləri Gününü qeyd edir. Bu mühüm tarix, Litva tarixində azadlıq iradəsinin Sovet təzyiqləri üzərində qələbə çaldığı dönüş nöqtəsini simvolizə edir. Həmin gün 14 nəfər həlak oldu, yüzlərlə insan yaralandı, lakin azadlıq arzusu heç vaxt sarsılmadı. Azadlıq Müdafiəçiləri Günü, Litva xalqının keçmişinə nəzər saldığı və azadlığın həqiqi qiymətini dərk etdiyi bir gündür.
Ermənistan- ABŞ, Rusiya -İran strateji tərəfdaşlığı regiona nə vəd edir? – Şahin Cəfərli Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Siyasət,
- 00:12
- 545
Rəy yaz