“Məna kəsb etmir” sərgisinə refleksiv səyahət
Müasir incəsənətin daim dəyişən dünyasında sərgilər çox vaxt cəmiyyətin mürəkkəbliyini və insan təcrübəsini əks etdirən güzgü rolunu oynayır. Belə düşündürücü ekspozisiyalardan biri gender normalarının və həyatımızı formalaşdıran sosial konstruksiyaların incəliklərinə həsr olunmuş “Məna kəsb etmir” adlı sərgidir.
Kurator Aynur Abutalıbovanın təşkilatçılığı ilə açılan sərgi Yarat Müasir İncəsənət Məkanının təşəbbüs etdiyi rezidensiya proqramının kulminasiya nöqtəsi və Səbinə Şıxlinskayanın rəhbərliyilə Müasir İncəsənət Məktəbinin layihəsi oldu. Altı ay ərzində rəssamlar Fidan Nazimqızı və Ağamalı Əliyev insan həyatı üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edən mövzuları birgə araşdırıblar.
Abutalıbova sərginin mənşəyindən, intensiv dialoqdan və rezidensiyada qalma müddətinə xarakterik olan ideya mübadiləsindən bəhs edir. Bu yaradıcılıq təlatümü zamanı ümumi baxış ortaya çıxıb ki, bu da “Məna kəsb etmir” konsepsiyasına çevrilib. Kurator Nazimqızı və Əliyevin əsərləri arasında tematik əlaqəni vurğulayaraq, sosial konstruksiyaların fərdi identikliyə təsirilə bağlı onların ümumi narahatlığını qeyd edib.
Sərginin əsasını bir məsələ təşkil edir: sosial normalar bizim gender və şəxsi azadlıq qavrayışımızı necə formalaşdırır. Abutalibova qeyd edib ki, erkən yaşlardan adamlara sosial normalar aşılanır ki, bu da əvvəlcədən müəyyən edilmiş gender normalarına uyğun olaraq onların davranışını və özünü ifadə etməsini müəyyən edir. O deyir ki, bu boğucu konformizm insan təcrübəsinin nüanslarını qaraldır və əsl azadlıq arzusunu boğur.
Nazimqızı və Əliyevin əsərləri bu mövzuda müxtəlif, lakin bir-birini tamamlayan fikirlər təklif edirlər. Əliyevin yanaşması mütləq realizmə əsaslanıb, cəmiyyətin gözləntilərinin açıq təsvirini və onların ayrı-ayrı adamların həyatına təsirini təqdim edir. Əksinə, Nazimqızı sosial normalar çərçivəsində azadlıq və özünütanıma yollarını araşdıraraq daha poetik yanaşmadan istifadə edir.
Qeyd etmək vacibdir ki, sərgi hər hansı xüsusi interpretasiyadan çəkinir, bunun əvəzinə tamaşaçılara sənət əsərlərilə öz şərtlərinə görə qarşılıqlı əlaqə qurmağı təklif edir. Abutalıbova tamaşaçının iştirakının vacibliyini vurğulayır, deyir ki, hər müşahidəçi öz həyat təcrübəsilə formalaşmış unikal baxışa sahibdir. Ziyarətçinin seçimini ön plana çıxaran sərgi köklü inançlara meydan oxuyaraq və tənqidi düşüncəni təşviq edərək özünütəhlil və dialoq üçün məkana çevrilir.
Gender normalarının və ictimai gözləntilərin mürəkkəbliyini başa düşərək, "Məna kəsb etmir" sadə tənqiddən kənara çıxır, insan muxtariyyətinin detallı araşdırmasını və autentiklik axtarışını təklif edir. Ziyarətçilər sərginin müxtəlif təkliflərilə tanış olduqca, öz fərziyyələri və mülahizələrilə üzləşməli olurlar ki, bu da nəticədə identiklik və özünüifadənin çoxşaxəli təbiətini daha dərindən anlamağa səbəb olur.
-
- Siyasət
- 25 Aprel 2024 22:46
Mədəniyyət
-
Azərbaycan kinosunun çoxdan gözlənilən anı nəhayət gəlib çatdı. Yerli rejissorlar öz yeni əsərlərini təqdim edərək, animasiya, dram və uşaqlıq xəyalları ilə dolu bir qarışığı böyük ekranlara gətirdilər. Nurlan Həsənlinin Erkən Hisslər, Hacı Səfərovun Tərsinə Kölgələr və Məsud Pənahinin animasiya filmi Nərqız maraqla gözlənilən tamaşaçılar tərəfindən həm alqışla, həm də tənqidlə qarşılandı.
-
Tarixdə baş verən hadisələr sadəcə bir rəqəm, tarixi yaddaş olaraq qalmır. Bu hadisələr mədəni yaddaşda da dərin izlər buraxır. Xüsusən sənətçilər hadisələri öz hiss etdikləri, anladıqları formada əsərlərinə köçürdürlər. 20 Yanvar da mədəni yaddaşa köçmüş hadisələrdən biridir. Müasir dövr yaradıcılığında nisbətən az işlənən mövzu olsa da heç vaxt öz aktuallığını itirmir. Bu tarixi yaddaş necə göstərilməlidir? İncəsənətdə necə öz əksini tapır?
-
Yanvarın 16-da nüfuzlu Gazelli Art House Elnarə Nəsirlinin irimiqyaslı “Meşənin Pıçıltısı – Səsin Sehri” adlı sərgisinin ikinci qapalı təqdimatına yenidən qapılarını açdı. Azərbaycanlı rəssamın bu sərgisi müxtəlif ölkələrin diplomatları, səfirlik nümayəndələri və xüsusi dəvətli qonaqlar tərəfindən böyük maraqla qarşılandı. Tədbir sərginin mədəniyyətlərarası və ekoloji əhəmiyyətini bir daha vurğuladı.
-
Hər il yanvarın 13-də Litva xalqı 1991-ci ildə müstəqillik uğrunda həyatlarını qurban vermiş qəhrəmanlarını anaraq Azadlıq Müdafiəçiləri Gününü qeyd edir. Bu mühüm tarix, Litva tarixində azadlıq iradəsinin Sovet təzyiqləri üzərində qələbə çaldığı dönüş nöqtəsini simvolizə edir. Həmin gün 14 nəfər həlak oldu, yüzlərlə insan yaralandı, lakin azadlıq arzusu heç vaxt sarsılmadı. Azadlıq Müdafiəçiləri Günü, Litva xalqının keçmişinə nəzər saldığı və azadlığın həqiqi qiymətini dərk etdiyi bir gündür.
Rəy yaz