“Məna kəsb etmir” sərgisinə refleksiv səyahət
Müasir incəsənətin daim dəyişən dünyasında sərgilər çox vaxt cəmiyyətin mürəkkəbliyini və insan təcrübəsini əks etdirən güzgü rolunu oynayır. Belə düşündürücü ekspozisiyalardan biri gender normalarının və həyatımızı formalaşdıran sosial konstruksiyaların incəliklərinə həsr olunmuş “Məna kəsb etmir” adlı sərgidir.
Kurator Aynur Abutalıbovanın təşkilatçılığı ilə açılan sərgi Yarat Müasir İncəsənət Məkanının təşəbbüs etdiyi rezidensiya proqramının kulminasiya nöqtəsi və Səbinə Şıxlinskayanın rəhbərliyilə Müasir İncəsənət Məktəbinin layihəsi oldu. Altı ay ərzində rəssamlar Fidan Nazimqızı və Ağamalı Əliyev insan həyatı üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edən mövzuları birgə araşdırıblar.
Abutalıbova sərginin mənşəyindən, intensiv dialoqdan və rezidensiyada qalma müddətinə xarakterik olan ideya mübadiləsindən bəhs edir. Bu yaradıcılıq təlatümü zamanı ümumi baxış ortaya çıxıb ki, bu da “Məna kəsb etmir” konsepsiyasına çevrilib. Kurator Nazimqızı və Əliyevin əsərləri arasında tematik əlaqəni vurğulayaraq, sosial konstruksiyaların fərdi identikliyə təsirilə bağlı onların ümumi narahatlığını qeyd edib.
Sərginin əsasını bir məsələ təşkil edir: sosial normalar bizim gender və şəxsi azadlıq qavrayışımızı necə formalaşdırır. Abutalibova qeyd edib ki, erkən yaşlardan adamlara sosial normalar aşılanır ki, bu da əvvəlcədən müəyyən edilmiş gender normalarına uyğun olaraq onların davranışını və özünü ifadə etməsini müəyyən edir. O deyir ki, bu boğucu konformizm insan təcrübəsinin nüanslarını qaraldır və əsl azadlıq arzusunu boğur.
Nazimqızı və Əliyevin əsərləri bu mövzuda müxtəlif, lakin bir-birini tamamlayan fikirlər təklif edirlər. Əliyevin yanaşması mütləq realizmə əsaslanıb, cəmiyyətin gözləntilərinin açıq təsvirini və onların ayrı-ayrı adamların həyatına təsirini təqdim edir. Əksinə, Nazimqızı sosial normalar çərçivəsində azadlıq və özünütanıma yollarını araşdıraraq daha poetik yanaşmadan istifadə edir.
Qeyd etmək vacibdir ki, sərgi hər hansı xüsusi interpretasiyadan çəkinir, bunun əvəzinə tamaşaçılara sənət əsərlərilə öz şərtlərinə görə qarşılıqlı əlaqə qurmağı təklif edir. Abutalıbova tamaşaçının iştirakının vacibliyini vurğulayır, deyir ki, hər müşahidəçi öz həyat təcrübəsilə formalaşmış unikal baxışa sahibdir. Ziyarətçinin seçimini ön plana çıxaran sərgi köklü inançlara meydan oxuyaraq və tənqidi düşüncəni təşviq edərək özünütəhlil və dialoq üçün məkana çevrilir.
Gender normalarının və ictimai gözləntilərin mürəkkəbliyini başa düşərək, "Məna kəsb etmir" sadə tənqiddən kənara çıxır, insan muxtariyyətinin detallı araşdırmasını və autentiklik axtarışını təklif edir. Ziyarətçilər sərginin müxtəlif təkliflərilə tanış olduqca, öz fərziyyələri və mülahizələrilə üzləşməli olurlar ki, bu da nəticədə identiklik və özünüifadənin çoxşaxəli təbiətini daha dərindən anlamağa səbəb olur.
-
- Siyasət
- 25 Aprel 2024 22:46
Mədəniyyət
-
Bakının hərəkətli küçələrində, dəbin şəhərin siluetləri qədər dinamik olduğu bir mühitdə, sakit bir inqilab baş verir. Azərbaycanın tullantıların idarə edilməsində əldə etdiyi uğurlara baxmayaraq, geyim və tekstil tullantıları məsələsi ətraf mühitin inkişafına kölgə salmaqda davam edir. Təkcə 2023-cü ildə ölkədə 2,7 milyon ton bərk məişət tullantısı yaranıb. Bu rəqəm atılan geyimlərin artan miqyasını gizlətsə də, qlobal trendlərlə bənzərlikləri nəzərə çarpır. ABŞ-da hər il təxminən 17 milyon ton geyim tullantıya atılır, Avropa İttifaqında isə bu rəqəm 5,8 milyon tona çatır. Proqnozlara əsasən, sürətli dəbin inkişafı ilə bu göstərici 2050-ci ilə qədər 175 milyon tona qədər yüksələ bilər.
-
Azərbaycanda ianə mədəniyyəti zəngin tarixi keçmişə malik olsa da, müasir dövrdə bu ənənənin qarşılaşdığı problemlər də az deyil. İanələrin hədəf auditoriyaya çatması ilə bağlı şəffaflıq məsələləri, insanların inamının azalması və davamlı dəstək mexanizmlərinin olmaması bu sahədə əsas problemlərdən biridir. Həmçinin, ianə mədəniyyətinin təbliğatının zəif olması cəmiyyətin daha geniş təbəqələrində bu anlayışın inkişafına mane olur. İanələrin sosial təsirini artırmaq üçün həm maarifləndirmə, həm də müasir həllər vacibdir.
-
Soyuq bir dekabr həftəsonunda, Bakının mərkəzində yerləşən Passage1901 məkanı yaradıcılıq, ticarət və icma ruhunun canlandığı bir məkan oldu. Yerli brendləri, sənətkarları və kiçik biznesləri dəstəkləməyə həsr olunmuş “Bizimkilər” Festivalı 14-15 dekabr tarixlərində uzun fasilədən sonra yenidən baş tutdu. İki gün davam edən yenilikçi proqramla festival bir daha sənət ifadəsi, yerli sahibkarlıq və xeyriyyəçilik üçün canlı bir platforma olduğunu sübut etdi.
-
Azərbaycanın ən sevilən sənət xadimlərindən birinə rəngarəng hörmət əlaməti olaraq, Mədəniyyət üzrə Elmi-Metodiki və İxtisasartırma Mərkəzi (MEMİM), Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyası və Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının birgə təşkilatçılığı ilə 13 dekabr 2024-cü il tarixində “Tablolarda Nağıllar” adlı sərgi-müsabiqəyə yekun vurdu. Bu tədbir, Xalq rəssamı Səttar Bəhlulzadənin nəsilləri ilhamlandırmağa davam edən ölməz yaradıcılığını qeyd etmək məqsədilə təşkil olunmuşdu.
Rəy yaz