M.Rəsulzadə adına belə tədbir olar?...
2014-cü il yanvarın 28-dən etibarən Azərbaycan İstiqlal Muzeyində Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin (1918-20-ci illər) qurucusu, Milli Şuranın sədri Məhəmmədəmin Rəsulzadənin 130 illik yubileyinə həsr edilən “Tarixin bir səhifəsi” adlı tədbir-sərgi təşkil edilib.
Tədbir-sərginin fevralın ilk dekadasına kimi davam etməsi nəzərdə tutulur. Sərgidə tarixçi Ədalət Tahirzadənin şəxsi arxivindən 30 ədəd foto, muzeyin fondunda saxlanılan kitablar, sənədlər nümayiş etdirilir.
Tədbirdə muzeyin direktoru Fəridə Şəmsinin, Dövlət İdarəçilik Akademiyası tarix kafedrasının müdiri Firdovsiyyə Əhmədovanın, tarixçi Ədalət Tahirzadənin, BDU-nun dosenti Nəsiman Yaqublunun, M.Rəsulzadənin nəvəsi, rəssam Rəis Rəsulzadənin, Milliyyətçi Gənclər Təşkilatının üzvü Elşən İsmayılovun çıxışları nəzərdə tutulur. Bununla yanaşı M.Rəsulzadəyə həse dilən videoçarx nümayiş etdirilməsi də qərara alınıb.
Tədbirə Xalq Cümhuriyyətinin görkəmli nümayəndələrinin ailə üzvlərinin, tarixçilərin. tələbələrin, millətçi gənclərin, Prezident Qvardiyasının, Daxili Qoşunların əsgərləri və s. qonaqların qatılması gözlənilir.
Maraqlı budur ki, adı çəkilən tədbir barədə rəsmi və hökumətyönlü saytlarda hər hansı açıqlama yoxdur. Bu sərgi daha çox “candərdi” təşkil olunan və keşçirilən tədbir təsiri bağışlayır.
M.Rəsulzadə XX əsr Azərbaycan siyasətinin nəhəng fiqurlarından biridir. Siyasi fəaliyyətə hələ gənc vaxtlarından qoşulub. 1905-ci ildə “Hümmət” siyasi təşkilatının yaradılmasında böyük rolu olub. Daha sonra Güney Azərbaycanda fəaliyyət göstərib. Təbrizdə 1909-cu ildə “Ədalət” partiyasını təsis edib. İran şahının əmrilə İrandan Osmanlıya sürgün olunub. 1911-ci ildə Azərbaycana dönərək Müsavat Partiyasını təsis edib. 1918-ci ildə o zamankı Azərbaycan siyasilərilə birgə Azərbaycanın dövlət müstəqilliyinin elan edilməsində xüsusi rola malik olub. Milli Şuranın sədri olub. Bakını rus-erməni hərbi birləşmələrindən azad edilməsi üçün Qafqaz İslam Ordusunun Azərbaycana gəlməsilə bağlı danışıqlar aparıb.
1920-ci ilin aprelində sovet təcavüzü nəticəsində Xaql Cümhuriyyəti ləğv edilib. Daha sonra M.Rəsulzadə həbsə alınıb, daha sonra Moskvaya aparılıb. 1922-ci ildə Müsavat Partiyası gizli komitəsinin qərarı ilə Rusiyadan çıxması qərarı verib. M.Rəsulzadə Filandiyaya, oradan Türkiyəyə gedib. 1955-ci il martın 5-də Ankarada vəfat edib. Qəbri də Ankaradadır.
Azərbaycanda XX əsrin 80-ci illərində başalayan azadlıq mübarizəsi dönəmində M.Rəsulzadənin adı milli azadlıq simvoluna dönüb. 1993-cü ildə hakimiyyətə gələn Əliyev rejimi M.Rəsulzadənin yaddaşlardan silinməsi üçün sistemli mübarizə aparsa da, onu unutdura bilməyib. -05D-
Mədəniyyət
-
Sənət mübadiləsi və mədəni diplomatiyanın bir bayramı olaraq, Bakıda Ambassador Cultural Club-da “Azərbaycanlı rəssamların gözü ilə Macarıstan” layihəsinin üçüncü mərhələsi çərçivəsində Macarıstanın ənənələrindən və mədəni irsindən ilhamlanan rəsm əsərlərinin sərgisi təqdim edilib. Azərbaycan Respublikasındakı Macarıstan səfirliyi və müstəqil incəsənət platforması «Arts Council Azerbaijan» tərəfindən təşkil olunan bu təşəbbüs iki ölkə arasında sənət və mədəniyyət sahəsində əlaqələrin dərinləşməsinə töhfə verir.
-
Ahmet Güneştekin İstanbul Bələdiyyəsi Feshane Mədəniyyət Mərkəzinin 8 min kvadratmetrlik qapalı salonlarında açılan “İtmiş Əlifba” fərdi sərgisindən bir neçə gün sonra Turan İnformasiya Agentliyinin suallarını cavablandırdı. İstanbulun bələdiyyə sədri Ekrem İmamoğlunun açdığı sərgi 20 iyula qədər açıq olacaq.
-
3 yanvar tarixində Bakıda, QGallery-də, gənc azərbaycanlı rəssam Samirə Allahverdiyevanın ilk fərdi sərgisi olan “Zamanın Salnaməsi”nin açılışı keçirildi. Onun karyerasında mühüm bir mərhələni qeyd edən bu sərgi, rəssamın doğum günü ilə üst-üstə düşərək tədbirə şəxsi bir rezonans qatdı.
-
Azərbaycan kinosunun çoxdan gözlənilən anı nəhayət gəlib çatdı. Yerli rejissorlar öz yeni əsərlərini təqdim edərək, animasiya, dram və uşaqlıq xəyalları ilə dolu bir qarışığı böyük ekranlara gətirdilər. Nurlan Həsənlinin Erkən Hisslər, Hacı Səfərovun Tərsinə Kölgələr və Məsud Pənahinin animasiya filmi Nərqız maraqla gözlənilən tamaşaçılar tərəfindən həm alqışla, həm də tənqidlə qarşılandı.
Rəy yaz