Press Review 30-31.03.14

Official newspapers publish articles on the genocide in March 1918 by the Armenian-Russian military units.

Azadlig writes about the victory of the ruling party in the local elections in Turkey.
 The newspaper claims that official Baku took control of the business of the former Deputy Prime Minister Abbas Abbasov in Turkey. This business has been transferred to Kamaladdin Heydarov.

   Local experts believe that the Russian military exercises in Dagestan are warning Azerbaijan.

MP Vahid Ahmedov accuses banks that bank loans are issued at 30%.

Yeni Musavat accuses the Kremlin of preparing chaos in Baku, using oligarchs in Azerbaijan and beyond.
The movement El is preparing for a congress. For this reason, the organization has temporarily ceased its operations.
The newspaper said that the scandal with the printing of Azerbaijani manat in Austria would put an end to the career of the head of the Central Bank, Elman Rustamov. He could be replaced by Jahanghir Hajiyev, the current head of the International Bank .
The newspaper refers to the activities of the site created by SOCAR. The site's correspondents receive a salary of 1,500 manats, special correspondents receive 2,500 manats, the editor receives 3,000 manats, and the head of a department receives from 4 to 5 thousand manats.


Leave a review


Follow us on social networks

News Line