A.MOLLAZADƏ: REKLAM BAZARININ MƏHDUDLUĞU MƏTBUATIN AZƏRBAYCANDA 4-cü HAKİMİYYƏTƏ ÇEVRİLMƏSİNƏ İMKAN VERMİR
    BAKI/24.08.10/TURAN: Azərbaycanda seçki kampaniyalarının işıqlandırılmasında balansın olmaması ölkə qanunvericiliyindən irəli gəlir. Bu fikri «ObyektivTV» (obyektiv.tv) İnternet televiziyasına müsahibəsində Yayımların Monitorinqi Mərkəzinin rəhbəri, hüquqşünas Ələsgər Məmmədli bildirib. Xüsusən, o, AzTV dövlət televiziyasında seçkiqabağı təşviqatın qadağan edildiyini qeyd edib. «Beləliklə, dövlət büdcəsindən maliyyələşən telekanal seçki kampaniyasından kənarda qalır», deyə Məmmədli bildirib. Eyni zamanda, müxtəlif müstəqil qurumların apardığı monitorinqlər göstərir ki, dövlət televiziyası 94-98% hakimiyyətin maraqlarına xidmət edir.
     Ekspert İctimai Televiziyada pulsuz təşviqat üçün ayrılan efir vaxtının kifayət qədər olmadığını qeyd edib. Belə ki, seçkiqabağı təşviqat üçün həftədə cəmi 90 dəqiqə ayrılır və seçkilərdə 10 partiya iştirak edirsə, onlardan hər birinə cəmi 9 dəqiqə düşəcək.
     Seçkiqabağı təşviqat 23 günə qədər azalıb və bu müddət ərzində hər bir partiya qarşıda duran 5 il üçün proqramını açıqlamaq üçün yarım saatdan az vaxt alacaq. Özəl telekanallarda hakimiyyətin siyasəti müsbət işıqlandırılır, müxalifətin isə öz televiziya və radiosu yoxdur. Buna görə efirdə plüralizm haqqında danışmağa ehtiyac qalmır.
     Çap KİV-lərinin siyasiləşmiş olduğunu nəzərə alaraq, əhali seçki kampaniyası dövrü ərzində zəruri obyektiv, qərəzsiz məlumat əldə edə bilməyəcək.
     Debatın digər iştrakçısı, Demokratik İslahatlar partiyasının lideri Asim Mollazadə qeyd edib ki, müstəqil KİV-lərin inkişafına reklam bazarının məhdudluğu mane olur. Bu, ölkədə azad iqtisadiyyatın olmaması ilə əlaqədardır. «Müstəqil media qurumlarının imkanları məhduddur və buna görə demokratik ölkələrdə olduğu kimi Azərbaycanda mətbuat 4-cü hakimiyyətə çevrilməyib», deyə Mollazadə bildirib.
     Onun sözlərinə görə, jurnalistlər tez-tez seçkiqabağı siyasi çəkişmələrin qurbanına çevrilir. Buna görə diffamasiyaya görə cinayət məsuliyyətinin ləğvi və mülki məsuliyyətlə əvəz edilməsi zəruridir.
     Mollazadə televiziyada təkcə seçkilər ərəfəsində deyil, ümumiyyətlə siyasi reklam üçün endirim müəyyən edilməsini zəruri sayır. Onun sözlərinə görə, İTV rəhbəri İsmayıl Ömərov seçkilər zamanı 75% endirim vəd edib.-03B06-

Rəy yaz

Sual-cavab

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti