Aleksandr Perşikov

Aleksandr Perşikov

***

- Bakıya səfərinizin məqsədi nədir? Bundan razısınızmı və nəyi müzakirə etdiniz?

- Turizm mövsümü başlayır və bununla bağlı biz tərəfdaşlarla görüşdük, turizm infrastruktur obyektlərinin hazırlığına, hansı yeni imkanlar yarandığına baxdıq. Həm dövlət qurumları, həm də özəl biznes subyektləri arasında innovasiyalara marağın artdığını qeyd etmək də sevindiricidir. Danışıqlar məhsuldar keçib, bir çox təkliflər müzakirə edilib, planlar müəyyən edilib.

Səfər zamanı biz “GetTransfer.com” və “GetExperience.com” saytlarının Azərbaycanda turizm xidməti təminatçıları üçün imkanları haqqında təqdimatlar etdik.

“GetTransfer.com” transferlərin bron edilməsi və avtomobil icarəsi üzrə beynəlxalq marketpleysdir. Bu gün Azərbaycanda 50 mindən çox müştəri tətbiqimizdən istifadə edir, onlara 1000-ə yaxın sürücü xidmət göstərir. Biz isə müştəri ilə sürücü arasında “sövdələşmə” prosesində iştirak etmədən komissiya gəliri alırıq.

“GetTransfer.com” Azərbaycana əla təklif gətirdi: biz yerli taksi operatorlarını müasir proqram təminatı ilə təmin edirik, həmçinin səfərin 5%-nə müştəriləri qəbul etmək imkanı veririk. Bizim tərəfdaş olmağa hazır olan taksi şirkətlərindən isə komissiyamız ümumiyyətlə 0%-ə yaxın olacaq.

Bu gün bizim təqdim etdiyimiz İnternet-servis dünyanın 180-dən çox ölkəsində (və coğrafi mövqeyindən asılı olmayaraq bir əlavə ilə) mövcuddur və xidmətlərin həyata keçirilməsində 100 000-dən çox sürücü iştirak edir.

Bizim biznes modelimiz, məsələn, “Uber”in (bu xidmətlər bazarında dünya lideri - Red.) təklif etdiyindən fərqlidir.

Biz səfərin qiymətinə təsir etmirik, sadəcə olaraq proses iştirakçıları arasında ünsiyyətə kömək edirik. Qiymətləri sürücülərin özləri təklif edir. Onlara həmçinin avtomobilin sinfindən və digər nüanslardan asılı olaraq reytinqlər verilir.

Lada Eugrashina Aleksandr Perşikovdan müsahibə alır

“Uber”də səfərin qiyməti aqreqator tərəfindən müəyyən edilir, xidmət hipermərkəzləşdirilib, tariflər şkalası bəzən əsassız olaraq sərt olur ki, bu da bu şirkəti belə tarif sisteminin riski səbəbindən komissiyalarını artırmağa məcbur edir, həmçinin proqram təminatının dəyərini və xidmətlərin həyata keçirilməsi üçün lazım olan işçilərin sayını nəzərə alaraq.

- “GetTransfer.com” və “GetExperience.com” bazar tələblərinə cavab vermək üçün təkmilləşirmi?

- Təbii ki, bu, demək olar ki, hər gün olur. Biz səyahət bazarının iştirakçılarıyıq və həm COVID-19 zamanı məhdudiyyətlər şəraitində, həm də onlar qaldırıldıqdan sonra yaranan tendensiyalara cavab verməyə bilmərik. Biz “User Experience”ə (istifadəçi təcrübəsi) xüsusi diqqət yetiririk, müştərilərin, tərəfdaşların, rəqiblərin fikirlərini diqqətlə qiymətləndiririk və daim apqreyd (təkmilləşmə) edirik.

- Bu iki məhsulun Azərbaycanda uğurlu inkişafını gözləyirsinizmi?

- Əsas müştərilərimiz turistlər və yerli sakinlərdir. “Turistlər Azərbaycana gedəcəkmi?” sualını özümüzə verdik və müsbət cavab verdik. Azərbaycanın böyük turizm potensialı, rəqabətqabiliyyətli mehmanxanaları, lazımi infrastrukturu var. Bununla bağlı Bakıda keçirilən görüşlərdə Azərbaycana turist axınının cəlb edilməsində tərəfdaşlıq ideyasını müzakirə etdik. Biz bu rolla da maraqlanırıq və müvafiq təcrübəmiz var.

- Yeni məhsulunuz – “GetExperience.com”un unikallığı nədir?

- Bu, ilk növbədə turizm sektoru ilə və xüsusən də ekskursiyaların (bazada 50 mindən çox real ekskursiya var) və istirahət sənayesi ilə bağlı digər tədbirlərin təşkilində yardımla bağlıdır. “GetExperience.com”un unikallığı işin tender alqoritmlərindədir. Sadəcə, mövcud büdcə və ekskursiyaların tarixləri haqqında lazımi məlumatları doldurmalısınız, bələdçilər özləri sorğunuza cavab verəcəklər. Bu, xidmət təminatçılarını canlı rəqabətə sövq edir və müştəri sonda fərdi təklif və şəxsi endirim alacaq.

Bu saytın onlayn məhsullarına gəlincə, bu xəttə virtual turlar, ZOOM-da dünyanın hər yerindən aşpazlarla yemək bişirmək, fitneslə məşğul olmaq, onlayn oyunlar oynamaq və s. imkanları daxildir. İstifadəçilər özləri bu və ya digər təcrübənin – “User Generated Content”in reytinq və marketpleysini özləri formalaşdırır.

Bundan əlavə, saytda virtual reallıq qadcetləri (xüsusi eynək) vasitəsilə təəssürat və ya təcrübə (təcrübə) əldə etməyə imkan verən tamamilə yeni istiqamət olan “Metaverse” bölməsi var.

Bundan əlavə, saytda virtual reallıq qadcetləri (xüsusi eynək) vasitəsilə təəssürat və ya təcrübəyə qərq olmağa imkan verən tamamilə yeni istiqamət - “Metakainat” (“Metaverse”) bölməsi yaradılıb. 

- “Metaverse” tamamilə yeni bir təcrübədir. Bu barədə bizə ətraflı məlumat verin

- “Metaverse” cəmiyyətdə ünsiyyət üzərində qurulub və onun böyük gələcəyi var. “Bloomberg” onun yaxın 2-3 il üçün potensialını təqribən 1 trilyon dollar səviyyəsində qiymətləndirir (müqayisə üçün qeyd edək ki, ABŞ-ın logistika sənayesi təxminən 3 trilyon dollar, elektron ticarət isə təxminən 6 trilyon dollardır). Bu gün əsas oyunçular təkcə “Metaverse” yaratmır, həm də xüsusi eynəklərin köməyi ilə bu virtual kainata çıxışı təmin edirlər - bunlar “Meta” (keçmiş “Facebook”) və “Apple”dır. Yaxın yarım il-bir ilə hər iki şirkət 8-12K (yəni bu eynəklərlə həqiqi əşya ilə kompüter stansiyasından ötürülən virtual əşya arasında fərq, demək olar ki, yox olur) həllinə nail olmağa imkan verən xüsusi matris təqdim edəcək.

Potensial istifadəçilər “Z”, “Alpha” və “Meta” nəslidir, yəni qadcet və oyun konsollarına öyrəşmiş, virtual ünsiyyətə, rəqəmsallaşmaya və yüksək texnolojı yeniliyə gözəl adaptasiya olunmuş və o cümlədən head-set (sensor dəbilgə və ya eynəklər) istifadəsi vasitəsilə gələcək inkişafı gözləyən gənclər və uşaqlardır.

Artıq bir çox sənayelər “Metaverse”də güclərini sınayırlar. Söhbət: 1) moda və pərakəndə satış, 2) idman və əyləncə, 3) reklam və marketinq, 4) daşınmaz əmlak, 5) təhsil və 6) turizmdən gedir.

Məsələn, monetizasiya funksiyası ilə (ticarətdə) NFT-də (qarşılıqlı əvəz olunmayan token – bu, istənilən unikal əşya və ya kontentin rəqəmsal “qəlp”ini yaradan hesab vahididir) qarderob əşyaları statuslu olur, rəqəmsal instalyasiyalı dəbli nümayişlər keçirilir və real mağazalara ehtiyac qalmır.

İdmanda yaxın gələcəkdə “Metaverse” sizə “Formula 1” iştirakçısının bolidinə daxil olmağa və yarışlardan sürücünün hisslərini yaşamağa, məşhur oyunçu ilə virtual məşqdən keçməyə və s. İmkan verəcək.

Reklam, konsert fəaliyyəti, turizm də sənayelərin inkişafı üçün yeni perspektivlər verən “Metaverse”ə çox uyğun gəlir.

Daşınmaz əmlakda əlavə reallıq texnologiyası istifadəçini istənilən yaşayış yerində xoşbəxt edəcək, sadəcə olaraq, xüsusi eynək taxmaq və ya fərdin ehtiyac duyduğu mükəmməl virtual evi yaratmaq kifayətdir.

İnteraktiv tədris metodlarının yayılması sayəsində təhsil sahəsində də böyük potensial var. Eynəklərdəki (dəbilqə) sensorlar tədris materialının qavranılmasının dərinliyini müəyyən etməyə kömək edəcək. Yeri gəlmişkən, ABŞ və Kanadada bir çox məktəb artıq “Minecraft” oyunu (bu həm də “Metaverse”dir) əsasında təhsil alır.

Eyni zamanda, “Meta” və “Apple” yaratdıqları əlavə reallıq eynəklərinin münasib qiymətə satıldığını və texnologiyaya çıxışın yalnız yüksək gəlirli insanlarla məhdudlaşmayacağını düşünür. “Metaverse”in üstünlüklərini dərk edən digər texnologiya şirkətləri də bu istiqamətdə konkret addımlar atır.

Bir sahibkar kimi görürəm ki, “Metaverse” biznes üçün geniş imkanlar yaradır.

Təbii ki, bu yeniliklərin qavranılmasında nəsil fərqi məsələsi var, lakin gənc nəsillərə görə qorxmamalısınız - müasir texnologiyalar vasitəsilə onlar bu dünyanı yaxşılaşdıra biləcəklər.

Bu, inkişafa, o cümlədən Azərbaycana da aiddir.

Qeyd edək ki, Perşikov karyerasının əvvəlində bank işi və maliyyə ilə məşğul olub (London İqtisadiyyat və Siyasi Elmlər Məktəbində və Rusiya Federasiyası Ali İqtisadiyyat Məktəbində təhsil alıb), İKT-nin direktorlar şurasına rəhbərlik edib. “Key Group” investisiya fondu, vençur investisiyaları, layihələrin yaradılması və inkişafının sürətləndirilməsi, investisiyaların cəlb edilməsi üzrə ixtisaslaşıb.

Bu təcrübə ona yeni sahədə özünü tapmağa və irəliləməyə kömək edib.

1 rəy

Rəy yaz

Sual-cavab

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti