Sosial və tibbi sığorta hesabatlarının təqdim edilməsi e-taxes.gov.az-ın nasazlığı səbəbindən gecikir

Sosial və tibbi sığorta hesabatlarının təqdim edilməsi e-taxes.gov.az-ın nasazlığı səbəbindən gecikir

Azərbaycanın Dövlət Vergi Xidməti, sosial sığorta və tibbi sığorta üzrə vergi deklarasiyalarının təqdim edilməsinə mane olan texniki problemlərlə üzləşir. Problem, oktyabrın 1-dən başlayaraq 20 günlük rüblük deklarasiya təqdimetmə müddəti başlaması ilə kritik bir vaxtda ortaya çıxıb.

Portaldakı mənfəət vergisi hesabatlarını idarə edən bölmə normal işləsə də, sosial və tibbi sığorta deklarasiyalarının yüksək həcmli məlumatlarını emal etməkdə çətinlik çəkir ki, bu da gecikmələrə səbəb olur. Vergi Xidməti Turan xəbər agentliyinə təsdiqləyib ki, portalın daxil olan məlumatların həcmini idarə etməkdə çətinlikləri var və bu, deklarasiyaların yoxlanılması və təsdiq edilməsi mərhələlərində fasilələr yaradır.

Vergi orqanları, sistem oktyabrın 21-dək işləməzsə, bizneslərə və fərdlərə sosial və tibbi sığorta üzrə boş deklarasiyalar göndərməyi tövsiyə edib. Xidmətin işçiləri bu təqdimatları sonradan keçərli hesabatlara çevirəcəklər. Heç bir hesabat təqdim edilmədikdə, sistem vergi qanunvericiliyinin pozulmasını qeyd edəcək və cərimə tətbiq edəcək.

Portal 2024-cü ilin yazından bəri oxşar problemlərlə üzləşir, həll edilməmiş problemlər daha əvvəlki dövrlərə də aid edilir. Mütəxəssislər davam edən çətinlikləri Xidmətin yeni, daha innovativ bir platformaya keçidi ilə əlaqələndirirlər ki, bu da hələ tam sabitləşdirilməyib.

Texniki problemlər, qanuni öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün sistemə güvənən biznes və vergi mütəxəssisləri arasında narahatlıq yaradıb.

Bu il oktyabrın 1-nə Azərbaycanda 1 576 898 vergi ödəyicisi var idi.

Öz növbəsində Dövlət Vergi Xidmətindən Turana aşağıdakinı bildiriblər: “Muzdlu işlə əlaqədar ödəmə mənbəyində tutulmalar üzrə vahid bəyannamənin göndərilməsində hazırda heç bir problem yoxdur. Vergi ödəyiciləri sosial öhdəlikləri ilə bağlı bəyannamələri rahat şəkildə göndərə bilərlər. Eyni zamanda, bildiririk ki, yaranan texniki çətinliklər, əsasən, vergi ödəyicilərinin elektron kabinetində yığılıb qalan oxunmayan məktublarla bağlı olur. Vergi ödəyicilərinin elektron kabinetində hər hansı oxunmayan məktublar olduqda, sistem tərəfindən vahid bəyannamənin göndərilməsi yalnız bu məktublarla tanışlıqdan sonra mümkündür. Həmin səbəbdən vergi ödəyicilərinin elektron kabinetlərinə müntəzəm daxil olmaları və məktublarla tanış olmaları zəruridir. Vahid bəyannamələrin göndərilməsi zamanı hər hansı texniki çətinliklərlə rastlaşdıqda, vergi orqanlarına və yaxud 195-1 Çağrı Mərkəzinə müraciət edilməsi tövsiyə olunur. Vahid bəyannamənin vaxtında və düzgün tərtib olunaraq göndərilməsi vergi ödəyicilərini lüzumsuz sanksiyalardan qoruyur”.

Rəy yaz

İqtisadiyyat

Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin

Xəbər lenti