Oktyabrın 30-da İstanbul-Bakı reysilə uçan Boeing-757 təyyarəsində baş vermiş nasazlıq və təyyarənin yenidən İstanbul aeroportuna qayıtması ilə bağlı insident məmurlara dərs olmadı. "AZAL" Dövlət Şirkətinin Bakı-İstanbul-Bakı aviaparkından bizim məmurların işgüzar maraqları naminə istifadə olunur ki, bu da sərnişinlərin həyatını təhlükə altına qoyur.
Belə ki, bir gündən sonra, oktyabrın 31-də AZAL-ın İstanbuldan Bakıya uçan sərnişin təyyarəsinin gecə reysinə Gilan Insaat şirkətinə bir neçə ton yük (!) götürülüb.
Bunu görməyən sərnişinlərin bəxti gətirib ki, köhnə Boeing-757 Bakı aeroportuna sağ-salamat enib. Lakin hava limanında sərnişinlərin narahatlığı başlayıb. Onlar pasport nəzarətindən keçərkən baqajı almaq üçün yarım saatdan çox gözləməli olublar.
Aeroportun nəqliyyat xidməti əvvəlcə mühüm müştəriyə - Gilan İnsaat-a xidmət göstərmək qərarına gəlib. Məsələnin həllinə bir neçə yükdaşıyan cəlb olunub. Yalnız bundan sonra sərnişinlərin yükü boşaldılıb.
Gilan İnsaat-ın hərəkətinin motivləri məlumdur, hərçənd ki, bu, yolverilməzdir. Şirkət yük təyyarəsinin icarəsinə qənaət edərək AZAL-ın menecerlərinin "üzüyola" olmasından istifadə edib və sərnişinlərin həyatını riskə atıb. Bəs İstanbul hava limanı xidməti hara baxır? Niyə bizim hüquq-mühafizə orqanları AZAL-ın özbaşınalığına goz yumur? Düzdür, Boeing-757-nin kommersiya tutumu (25 tona yaxın) iki-üç ton əlavə yük götürməyə imkan verir, lakin söhbət köhnə laynerdən və insan taleyindən gedir. Görünür, belə sövdələşmələrin həyata keçirilməsi üçün vaxtilə Heydər Əliyev Bakı hava limanından Nəqliyyat Prokurorluğunu yığışdırıb.
Gilan Insaat fövqəladə hallar naziri Kəmaləddin Heydərovun ailəsinə məxsus Gilan Holding şirkətlər qrupuna məxsusdur.
Sərnişin
-
- Söz istəyirəm
- 1 Mart 2010 18:02
Söz istəyirəm
-
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevə
-
Gəncə şəhərində ünvanlı sosial yardımın təyinatı ilə bağlı yubanmalar yarandığı deyilir. Gəncə şəhərində yaşayan Hacıyev Vüqar Turana bildirib ki, artıq bir aydan çoxdur ki, ünvanlı dövət sosial yardım üçün Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Gəncə vahid əlaqələndirmə mərkəzinə müraciət etsə də, ona nə müsbət cavab, nə də imtina cavabı verilmir: "Əlaqəndirmə mərkəzinə zəng vurub soruşanda deyirlər ki, VEMTAS sistemi işləmir deyə, müraciətlərə baxılması və cavabların verilməsi mümkün deyil. Bir aydan çoxdur ki, Gəncədən müraciət edən adamlar konkret cavab ala bilmir".
-
Çin hökümətinin başlatdığı Bir yol, bir kəmər layihəsi Çinin müasir tarixinin əsas uğuruna çevrilib. Çin Xalq Respublikasının təşəbbüskarı olan layihəyə tərəfdaş ölkələrdəki fəaliyyəti yalnız ikitərəfli iqtisadi yüksəlişlə məhdudlaşmır, həmçinin Bir yol, bir kəmər-ə üzv olan dövlətlərdə Çinin xarici siyaəstinə dəstəkdir. Əlavə olaraq layihədə üzvlüyü olan ölkələr Çin üçün mühüm təbii resurs mənbəyidir. Azərbaycan da Çinin rəhbərlik etdiyi Bir yol, bir kəmər layihəsinin iştirakçılarından biri olaraq ikitərəfli münasibətlərin tərəqqisində mühüm rol oynayır. Belə ki, Rusiya-Ukrayna müharibəsinin başlanması ilə Rusiya ərazisinin Qərbə çıxışının bağlanmasından sonra Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat yolu Azərbaycanı əsas ticarət marşurut xətti edib. Həmçinin yaranan şərait qeyri-neft sektorun artırmaq və İkinci Qarabağ Müharibəsindən sonra xarici investisiyanın ölkəyə axınını planlaşdıran Azərbaycan üçün xeyirli nəticələnə bilər. Lakin, Çinlə münasibətlərdəki yalnış siyasət bir çox mənfi təsirlər də vəd edir.
-
İki il əvvəl Biləsuvar Rayon İcra Hakimiyyətinin və Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin nümayəndələri Birinci Qarabağ müharibəsinin qəhrəmanı, şəhid Şaiq Kəlbiyevin evinə gəliblər və hakimiyyətin bu ailə üçün yeni ev tikmək niyyətində olduğunu bildiriblər.
Rəy yaz