![İbrahimbəyov kimə işləyir?](https://turan.az/resized/media/2013/main/050400035122-750-500-resize.webp)
- Söz istəyirəm
- 4 May 2013, 13:58
- 132
İbrahimbəyov kimə işləyir?
Biz Milli Şuraya daxil olmayacağıq, bu, Moskvanın layihəsidir. Bu fikri bu yaxınlarda müxalifət xadimlərindən biri bildirərək, imtinasını vətənpərvərlik kimi qələmə verməyə çalışıb.
Müxalifətin ikinci və üçüncü eşelonundan daha bir neçə xadim MŞ–ya mənfi münasibət bildirərək, onun “Milyarderlər İttifaqı” ilə əlaqəli olduğuna işarə edir.
Müxalifətdən kimin vahid namizəd olacağı haqqında mübahisə fonunda bu mənfi münasibət güclənir. Bir müddət əvvəl bu müzakirələr 1-2-ci yerləri paylaşa bilməyən iki müxalifət lideri arasında gedirdi. Lakin indi müxalifətin vahid namizədi kimi başqa – İbrahimbəyov soyadı səslənir.
Mübahisənin mövzusu nədir və nəyisə bölmək lazımdır?
Milli Şura səlahiyyətlərin, xüsusən də 1-2-ci yerlərin bölünməsi deyil, birləşmək cəhdidir. İdeyanın mahiyyəti cəmiyyətin normal seçkilər keçirilməsi və daha sonra normal hakimiyyət qurumları formalaşdırmaq məqsədilə birləşməsindən ibarətdir.
Cəmiyyətdə tez-tez müxalifətin fərsiz olduğu, yeni insanlara, qüvvələrə, ideyalara ehtiyac olduğu haqqında fikirlər səslənir.
Bu halda nüfuzu ətrafında hamını birləşdirmək iqtidarında olan bir şəxsiyyət lazımdır.
Rüstəm İbrahimbəyov bunu edə bilərmi?
Tutaq ki, o edə bilməz, onda bəs kim cəmiyyəti birləşdirə bilər?
Məhz yuxarıda qeyd edilmiş vəzifəni qarşıya məqsəd qoysaq – cəmiyyəti dəyişikliklərə hazırlasaq, məhz müvəqqəti, amma nüfuzlu namizədə ehtiyac var. Bizə öz Vatslav Havelimiz lazımdır.
Buna görə indi “o bizim rayondan deyil”, ya da “qoy bizə bu-bu və bu-bu məsələlərdə zəmanət versinlər”, “onun arxasında Moskva durur” kimi bəsit mübahisələrə söykənmək faktiki olaraq hakim rejimə “dəm tutmaq” deməkdir.
Vəziyyət bir növ 80-ci illərin sonlarını xatırladır, həmin vaxt formalaşmış siyasi cərəyanlar və qüvvələr yox idi, amma bir ideya var idi – kommunist hakimiyyətin siyasi iqtidarsızlığı fonunda Qarabağı müdafiə etmək. Problemin kəskinliyi o qədər böyük idi ki, bir neçə ay ərzində amorf, süst və təcrübəsiz Azərbaycan cəmiyyəti özünü təşkilatlandırdı, liderlər və ideyalar yarandı. İctimai təşkilatlar formalaşmağa başladı ki, bu da Xalq Cəbhəsinin yaranması ilə başa çatdı.
İndi vəziyyət analoji addımlar atılmasını tələb edir. Təkbaşına heç nə əldə etmək olmaz. Hakimiyyət isə öz-özlüyündə real islahatlara əl atmayacaq və bu ölkədə bacardığı qədər qalacaq, hakimiyyəti top kimi əldən-ələ ötürəcək.
Buna tamaşaçı qalmaq olmaz.
Milli Şuraya partiya mənsubiyyətindən, vəzifəsindən və ideoloji əqidəsindən asılı olmayaraq, xalqın etibarını qazanmış şəxslər daxil olmalıdır. Azərbaycanın hüdudlarından kənarda yaşayan insanlar da Şuraya cəlb edilə bilər. Milli Şuranın tərkib sayı onun formalaşması prosesində ölkə regionlarının nümayəndələri nəzərə alınmaqla müəyyən ediləcək. Əsas seçim meyarı ictimai nüfuz və Konstitusiya normalarına uyğun yaşayan dövlətin yaradılmasında iştirak etməyə hazırlıq olmalıdır.
Milli Şura demokratik qüvvələrin ədalətli və azad seçkilər üçün şəraiti təmin edən ümumi strategiyasını müəyyən edəcək. Daha sonra isə bütün aparıcı ictimai-siyasi qüvvələrin və partiyaların fikrini nəzərə almaqla, Prezidentliyə yeganə namizədin irəli sürülməsinə keçəcək.
Bütün bu məsələlərlə bağlı müzakirələr, variantlar ola bilər. Amma bunun üçün Milli Şuranın formalaşdırılması prosesi başlamalıdır.
Söz istəyirəm
-
Gəncə şəhərində ünvanlı sosial yardımın təyinatı ilə bağlı yubanmalar yarandığı deyilir. Gəncə şəhərində yaşayan Hacıyev Vüqar Turana bildirib ki, artıq bir aydan çoxdur ki, ünvanlı dövət sosial yardım üçün Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Gəncə vahid əlaqələndirmə mərkəzinə müraciət etsə də, ona nə müsbət cavab, nə də imtina cavabı verilmir: "Əlaqəndirmə mərkəzinə zəng vurub soruşanda deyirlər ki, VEMTAS sistemi işləmir deyə, müraciətlərə baxılması və cavabların verilməsi mümkün deyil. Bir aydan çoxdur ki, Gəncədən müraciət edən adamlar konkret cavab ala bilmir".
-
Çin hökümətinin başlatdığı Bir yol, bir kəmər layihəsi Çinin müasir tarixinin əsas uğuruna çevrilib. Çin Xalq Respublikasının təşəbbüskarı olan layihəyə tərəfdaş ölkələrdəki fəaliyyəti yalnız ikitərəfli iqtisadi yüksəlişlə məhdudlaşmır, həmçinin Bir yol, bir kəmər-ə üzv olan dövlətlərdə Çinin xarici siyaəstinə dəstəkdir. Əlavə olaraq layihədə üzvlüyü olan ölkələr Çin üçün mühüm təbii resurs mənbəyidir. Azərbaycan da Çinin rəhbərlik etdiyi Bir yol, bir kəmər layihəsinin iştirakçılarından biri olaraq ikitərəfli münasibətlərin tərəqqisində mühüm rol oynayır. Belə ki, Rusiya-Ukrayna müharibəsinin başlanması ilə Rusiya ərazisinin Qərbə çıxışının bağlanmasından sonra Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat yolu Azərbaycanı əsas ticarət marşurut xətti edib. Həmçinin yaranan şərait qeyri-neft sektorun artırmaq və İkinci Qarabağ Müharibəsindən sonra xarici investisiyanın ölkəyə axınını planlaşdıran Azərbaycan üçün xeyirli nəticələnə bilər. Lakin, Çinlə münasibətlərdəki yalnış siyasət bir çox mənfi təsirlər də vəd edir.
-
İki il əvvəl Biləsuvar Rayon İcra Hakimiyyətinin və Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin nümayəndələri Birinci Qarabağ müharibəsinin qəhrəmanı, şəhid Şaiq Kəlbiyevin evinə gəliblər və hakimiyyətin bu ailə üçün yeni ev tikmək niyyətində olduğunu bildiriblər.
-
Dəyərli media mənsublarını, peşəkar və vicdanlı jurnalistləri məhbəsdən salamlayıram.
Rəy yaz