Azərbaycan və Rusiya “Şimal-Cənub” dəhlizi ilə tranzit yükdaşımaları inkişafı haqda saziş imzalanıb
Azərbaycan və Rusiya “Şimal-Cənub” dəhlizi ilə tranzit yükdaşımaları inkişafı haqda saziş imzalanıb
Dekabrın 21-də Azərbaycan və Rusiya arasında “Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi ilə tranzit yükdaşımaların inkişafı məqsədilə əməkdaşlıq haqqında Saziş imzalanıb.
Azərbaycan Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatına görə, sazişi Moskvada Rusiya Hökuməti sədrinin müavini Vitali Savelyevin iştirakı ilə Azərbaycanın rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat naziri Rəşad Nəbiyev və Rusiyanın nəqliyyat naziri Roman Starovoit imzalayıb.
Rusiya Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatında isə deyilir ki, nəqliyyat naziri Roman Starovoit ilə Azərbaycan Respublikasının rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat naziri Rəşad Nəbiyev arasında görüşün gündəliyinin əsas mövzusu “Şimal-Cənub” Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin qərb marşrutunun inkişafı çərçivəsində qarşılıqlı fəaliyyət olub.
“Bugünkü saziş Şimal-Cənub dəhlizinin inkişafı üçün tarixi əsasdır. İnfrastruktur layihələrimiz faktiki olaraq ən azı 15 milyon ton daşıya biləcəyimizi təmin etməyə yönəlib və yükgöndərənlər bu dəhlizdə maraqlıdırlar. Ümumiyyətlə, Bəndər Abbas limanına gedən dəmir yolu bütün dəhlizin intensiv inkişafı üçün iqtisadi şərait yaradacaq ”, Rusiya Hökuməti sədrinin müavini Vitali Savelyev vurğulayıb.
Şimal-Cənub dəhlizi (Xəritə Azərbaycan Dəmir yolu Səhmdar Cəmiyyətinin rəsmi saytından götürülüb)
Məlumatda deyilir ki, saziş Şimal-Cənub dəhlizinin qərb marşrutu üzrə dəmir yolu yükdaşımaları və infrastrukturun inkişafının əlaqələndirilməsi mexanizmini yaradacaq. Malların dövlət sərhədindən keçirilməsi prosedurlarını asanlaşdıran şərtlər yaranacaq. Dəmir yolu ilə yükdaşımaların həcminin artırılması nəzərdə tutulur.
“Daşımaların həcminin artım templəri ilə dəmir yolu nəqliyyatı infrastrukturunun inkişafı arasında tarazlıq da təmin ediləcək. 2023-cü ilin sonunda, eləcə də 2024-cü ilin 11 ayında dəmir yolu ilə yükdaşımalarda artım müşahidə olunur. Rusiya aviaşirkətləri tərəfindən sərnişin və yüklərin daşınması da xeyli artıb. Avtomobil nəqliyyatı ilə yükdaşımalarda da artım müşahidə olunur”, nazirlik bildirir.
Rusiya Nəqliyyat Nazirliyi həmçinin bildirir ki, ötən il Yaraq-Kazmalyar avtomobil keçid məntəqəsinin yenidən qurulması başa çatdırılıb.
“Taqirkent-Kazmalyar və Novo-Filya keçid məntəqələrinin modernləşdirilməsindən sonra Rusiya tərəfində ümumi keçid qabiliyyəti 500 nəqliyyat vasitəsi - sutkada 3 minə qədər artacaq. Dekabrın 25-dən Tagirkent-Kazmalyarda yük avtomobilləri üçün elektron növbə fəaliyyətə başlayacaq. Həmçinin, Dərbənd dəmir yolu keçid məntəqəsi 2027-ci ilə qədər modernləşdiriləcək. Bu il “Yaraq-Kazmalyar” və “Samur” buraxılış məntəqələri ərazisində Samur çayı üzərindən avtomobil körpüsünün istismarı və saxlanılmasına dair hökumətlərarası saziş imzalanıb. “Qafqaz” avtomobil yolunun 4 zolağa genişləndirilərək əsaslı təmiri başa çatdırılıb. Xasavyurt, Dərbənd və Mahaçqalada dolama yollarının tikintisi üzrə işlər aparılır”, məlumatda qeyd edilir.
İqtisadiyyat
-
Metro sərnişinlərinin təhlükəsizliyi ən əsas prioritetlərdən biridir, deyə “Bakı Metropoliteni” QSC-nin sədri Vüsal Aslanov jurnalistlərə açıqlamasında bildirib. O, 2024-cü ildə nəqliyyat sisteminin 229-230 milyon sərnişinə xidmət etdiyini qeyd edib.
-
Yeni məlumatlar xarici turistlərin gəlişində və azərbaycanlıların səfərlərində kəskin artımın mövcud olduğunu, ölkənin regional səyahət mərkəzi kimi rolunun dəyişdiyini göstərir. Qlobal əlaqələrinin artdığını nümayiş etdirən təsirli bir misal olaraq, Azərbaycan 2024-cü ildə beynəlxalq gəlişlərdə əhəmiyyətli dərəcədə artım müşahidə etdi. Dövlət Sərhəd Xidməti tərəfindən açıqlanan rəqəmlərə görə, ölkə təxminən 2,63 milyon vətəndaşlığı olmayan xarici vətəndaşları qəbul edib – əvvəlki il ilə müqayisədə 25,9% artım – bu isə 196 ölkədən olan səyahətçiləri təmsil edir. Ən son məlumatlar Azərbaycanı həm məkan, həm də tərkib nöqtəsi kimi beynəlxalq arenada artan prestijə malik bir ölkə kimi önə çıxarır.
-
2024-cü ildə qlobal ərzaq qiymətləri azalsa da, Azərbaycan bu tendensiyanı pozaraq ərzaq xərclərinin artımını qeydə aldı. Ekspertlər hesab edirlər ki, daxili bazarın qorunması üçün kənd təsərrüfatı istehsalının təcili olaraq genişləndirilməsi zəruridir.
-
Avropa İttifaqının ən böyük iqtisadiyyatlarından biri olan İtaliya, 2024-cü ildə daxili qaz istehlakındakı əhəmiyyətli azalmaya baxmayaraq, Azərbaycan təbii qazının əsas idxalçısı mövqeyini möhkəmləndirdi. Ölkə illik 61,7 milyard kubmetr qaz tələbatının böyük hissəsini ödəyərək 58,7 milyard kubmetr qaz idxal etdi ki, bu da 2023-cü illə müqayisədə 2,5% azalma deməkdir. Bu məlumat İtaliyanın enerji bazarı tənzimləyicisi GME tərəfindən yayımlanıb və İtaliyanın enerji mənbələri və istehlak nümunələrindəki dəyişiklikləri vurğulayır.
Ermənistan- ABŞ, Rusiya -İran strateji tərəfdaşlığı regiona nə vəd edir? – Şahin Cəfərli Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Söz istəyirəm,
- 11:25
- 271
-
- Cəmiyyət,
- 11:19
- 211
-
- Siyasət,
- 00:12
- 656
Rəy yaz