Ekspertlər nəqliyyatda qiymətlərinin artımını şirkətlərin qeyri-istehsal xərclərini ödəmək istəyi ilə izah edirlər
Bakı/01.02.23/Turan: Fevralın 3-dən Azərbaycanda ictimai sərnişin nəqliyyatında gediş haqqı üçdə bir bahalaşıb. Sumqayıt sakini, jurnalist Natiq Cavadlı nəqliyyat şirkətlərinin gediş haqqına yenidən baxılması ilə bağlı müraciətinə əməl edən Tarif Şurasının qərarını şirkətlərin və şəhər rəhbərliyinin səmərəsiz xərcləmələri ilə izah edir. Ezamiyyə xərclərinin artırılmasını tənqid edən iqtisadçıların sözlərinə görə, Tarif Şurası qeyri-istehsal xərclərini xalqın hesabına kompensasiya edən şirkətlərin tələbini yerinə yetirib.
Cavadlı sosial şəbəkədə yerləşdirdiyi paylaşımda iki il əvvəl Sumqayıt İcra Hakimiyyətinin vətəndaşları aldadıb, avtobuslarda gediş haqqını ödəmək üçün onlara plastik kartlar satdığını xatırladır. Hər kartı sürücülərə 2 manata, satır, onlar isə sərnişinlərə 2,5 manata satırdılar. Sonra kartların satışı qəzet köşklərinə həvalə edilib. Ancaq bir yarım-iki aydan sonra kartlar fəaliyyətini dayandırdı. Bu isə sumqayıtlıların narazılığına səbəb olub və onlar sürücüləri dələduzluqda ittiham ediblər. Şəhər rəhbərliyi məsuliyyəti xidmətləri satılan "Paşa Bank"ın üstünə atıb. 6 ay sonra şəhər rəhbərliyi Sumqayıtda "BakıKart" ödəniş sisteminin tətbiqinə söz versə də, bu yenilik də baş tutmayıb. Nəticədə bu günə kimi onların gediş haqlarının rəqəmsallaşdırılması üçün yatırdıqları vəsait sumqayıtlılara qaytarılmayıb.
Bakılılar uzun illər öncəki hadisələri xatırlaya bilərlər, o zaman Bakı ŞİH paytaxtda sərnişin hərəkətinə xarici avtomatik nəzarət sistemini quraşdırmaq üçün Koreya şirkətinə 100 milyon dollardan çox pul ödəyib. Bakının avtobus dayanacaqlarında monitorlar alınaraq quraşdırılıb ki, bu monitorlarda bakılılar avtobusların hərəkət qrafikini və yaxınlaşma vaxtını görə bilirdilər. Amma monitorlar işləmədi və keçən il onlar söküldü.
İndi Bakıda qapalı kondisionerli avtobus dayanacaqları quraşdırmağa başlayıblar. Bakının rəsmi saytında nəqliyyat yeniliklərinin qiyməti ilə bağlı məlumat yoxdur.
Yuxarıdakı yazı dərc edildikdən sonra Bakı şəhər İH-dən Natiq Cavadlıya yazılı şəkildə bildirilib ki, şəhərdə ictimai nəqliyyatda rəqəmsal gediş haqqı sisteminin bərpası istiqamətində işlər aparılır. Qarşıya qoyulan tapşırıq həll edildikdən sonra onların iki il əvvəl ödədikləri pullar şəhər sakinlərinə qaytarılacaq.
Cavadlı "Turan"a deyib kimi, şəhər rəhbərliyi gediş üçün rəqəmsal ödəniş metodunun tətbiqi ideyasının iflasa uğramasından sonra iki il ərzində bu cür vədləri ilk dəfə deyil ki verir. O, ölkənin Baş Prokurorluğunu sumqayıtlıların aldadılmasının tarixçəsini öyrənməyə çağırıb.—0—
İqtisadiyyat
-
2024-cü ilin sonunda Azərbaycanda inflyasiya 5.1, 2025-ci ildə 5.8 faiz proqnozlaşdırılır. Bu barədə Mərkəzi Bankın açıqlamasında bəhs edilir. Halbuki, altı ay öncə, (aprel) qurum inflyasiyanın 2024-cü ildə 3.5, 2025-ci ildə isə 4.2 faiz olacağını proqnozlaşdırmışdı.
-
Nazirlər Kabineti Dövlət Turizm Agentliyinin tabeliyində olan "Turizm və Rekreasiya Zonalarının İdarə Edilməsi və İnkişafı Mərkəzi" publik hüquqi şəxsin nizamnaməsini təsdiq edib. 4 noyabr tarixində qəbul edilmiş bu qərar, 2 avqust 2024-cü il tarixli prezident fərmanında göstərilən tələblərin yerinə yetirilməsini nəzərdə tutur.
-
Azərbaycanın Sumqayıt şəhərində içməli su istehsal edən yeni bir duzsuzlaşdırma zavodunun tikintisi planlaşdırılır. Bu layihə Bakı və Abşeron yarımadasında artan su tələbatını qarşılamağı hədəfləyir. Layihənin təqdimatı noyabrın 5-də zavodun tikintisi üzrə keçirilmiş tender üçün təkliflərin açılış mərasimində baş tutub. Bu barədə "Turan" agentliyi məlumat yayıb.
-
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu Bakını 30-dan çox ölkədə 80-dən çox beynəlxalq istiqamətlə birləşdirir və Azərbaycan üçün mühüm tranzit qovşağı kimi rolunu gücləndirib. London, Paris və Roma kimi Avropanın böyük şəhərlərini, eləcə də Yaxın Şərq, Mərkəzi və Cənubi Asiyanın strateji nöqtələrini birləşdirən marşrutları ilə hava limanı Azərbaycanda turizmin və tranzitin genişlənməsinin mərkəzinə çevrilib.
Rəy yaz