Pərdə arxasında: yaş ayrı-seçkiliyinin hökm sürdüyü sənayedə aktrisaların mübarizəsi
Ekranın cazibəsi tez-tez aktrisaların, xüsusilə yaşlandıqca qarşılaşdıqları ifadə olunmayan mübarizələri gizlədir. Parlaq işıqların və alqışların arxasında, stereotiplərlə, cəmiyyətin təzyiqləri ilə və məhdud imkanlarla dolu bir reallıq dayanır. Bir çox aktrisa üçün zamanın keçməsi yalnız şəxsi kimliklərini deyil, həm də gənclik və ənənəvi gözəllik standartlarına fokuslanmış bir sənayedə peşəkar varlıqlarını təhdid edir.
Bu sərt həqiqət 24 dekabrda təqdim olunan Qırxdan Sonra adlı qısametrajlı filmdə həyat tapır. 30 dəqiqəlik film Saida Haqverdiyeva və Sevda Sultanovanın ssenari müəllifliyi ilə, Saida Haqverdiyevanın rejissorluğu ilə çəkilib və iki aktrisanın sənət məhdudiyyətləri və dəyişən sənətkarlıqlarını qəbul etməkdə çətinlikləri ilə üzləşmələrini təsvir edir. Zümrüd Qasımova və Gülçöhrə Abdullayevanın təsirli ifaları ilə film həm yumor dolu anlarla, həm də dərin bir səmimiyyətlə balans yaradır.
Dərin Məna Daşıyan Mətbəx Söhbəti
Əsasən mətbəxdə baş verən səhnələrdən ibarət olan Qırxdan Sonra, 30 yaşdan sonra karyerasını davam etdirmək üçün mübarizə aparan qadınlar üçün çox tanış bir mənzərə ilə başlayır. Məyus olmuş aktrisa daha bir uğursuz kastinqdən qayıdır və öz məyusluğunu dostu və həmkarı ilə bölüşür. Ortaya çıxan dialoq rədd edilmə, özünə inamsızlıq və cəmiyyətin gözləntiləri kimi mövzulara toxunur.
Filmin ən güclü anlarından biri isə aktrisanın güclü görünməyə çalışdığı halda, tək qaldığı hamam otağında göz yaşlarına hakim ola bilmədiyi səhnədir. Bu, belə çətinliklərin tamaşaçıdan gizli qalan emosional təsirini sakit, lakin güclü şəkildə xatırladır.
Ağır mövzulara baxmayaraq, Qırxdan Sonra yumorla dolu anlarla balans yaradır. Zəka ilə qurulmuş dialoqlar və yüngül səhnələr aktrisaların dözümlülüyünü daha dərindən təsvir edir.
Ümid İşığı
Film gözlənilməz bir müsbət notla bitir. Aktrisa baş rola seçildiyini bildirən bir telefon zəngi alır. Bu an, oxşar problemlərlə üzləşən qadınlar üçün ümid işığı kimi rezonans yaradır. Filmin sonluğu sənətçiləri, tamaşaçıları və sənaye mütəxəssislərini öz önyarğılarını yenidən nəzərdən keçirməyə və hər yaşda olan istedadı qəbul etməyə çağırır.
Sürətli Yaradıcılıq və Böyük Ambisiyalar
Cəmi altı saat ərzində çəkilən film yaradıcılarının fədakarlığının sübutudur. İstehsal qrupu artıq filmin davamının çəkilməsi üçün planların olduğunu elan edib, bu vacib mövzunun müzakirəsini davam etdirməyi hədəfləyir.
Təqdimat mərasimi aktyorlar, aktrisalar və kinosevərlərlə dolu idi, bu da Qırxdan Sonra filminin qaldırdığı məsələlərin əhəmiyyətini vurğuladı. Tədbir yalnız bir sənət əsərinin nümayişi deyil, həm də kinoda daha geniş inklüzivlik üçün çağırış oldu.
Daha Geniş Perspektiv
Gözəllik standartlarının sərt və yaş ayrı-seçkiliyinin davam etdiyi bir dövrdə, Qırxdan Sonra sistemli dəyişiklik ehtiyacını vaxtında xatırladır. Film tamaşaçıları və sənaye iştirakçılarını səthi dəyərləri kənara qoymağa və təcrübəli sənətçilərin ekrana gətirdiyi dərinliyi tanımağa çağırır.
Son titrlər bitəndə alqışlar yalnız film üçün deyil, onun daşıdığı mesaj üçün idi — müqavimət, istedad və səhnə arxasında sakitcə itməyi rədd edənlərin əzminin təntənəsi.
Rəy yaz
-
- Maliyyə
- 25 Dekabr 2024 12:08
Mədəniyyət
-
Azərbaycan kinosunun çoxdan gözlənilən anı nəhayət gəlib çatdı. Yerli rejissorlar öz yeni əsərlərini təqdim edərək, animasiya, dram və uşaqlıq xəyalları ilə dolu bir qarışığı böyük ekranlara gətirdilər. Nurlan Həsənlinin Erkən Hisslər, Hacı Səfərovun Tərsinə Kölgələr və Məsud Pənahinin animasiya filmi Nərqız maraqla gözlənilən tamaşaçılar tərəfindən həm alqışla, həm də tənqidlə qarşılandı.
-
Tarixdə baş verən hadisələr sadəcə bir rəqəm, tarixi yaddaş olaraq qalmır. Bu hadisələr mədəni yaddaşda da dərin izlər buraxır. Xüsusən sənətçilər hadisələri öz hiss etdikləri, anladıqları formada əsərlərinə köçürdürlər. 20 Yanvar da mədəni yaddaşa köçmüş hadisələrdən biridir. Müasir dövr yaradıcılığında nisbətən az işlənən mövzu olsa da heç vaxt öz aktuallığını itirmir. Bu tarixi yaddaş necə göstərilməlidir? İncəsənətdə necə öz əksini tapır?
-
Yanvarın 16-da nüfuzlu Gazelli Art House Elnarə Nəsirlinin irimiqyaslı “Meşənin Pıçıltısı – Səsin Sehri” adlı sərgisinin ikinci qapalı təqdimatına yenidən qapılarını açdı. Azərbaycanlı rəssamın bu sərgisi müxtəlif ölkələrin diplomatları, səfirlik nümayəndələri və xüsusi dəvətli qonaqlar tərəfindən böyük maraqla qarşılandı. Tədbir sərginin mədəniyyətlərarası və ekoloji əhəmiyyətini bir daha vurğuladı.
-
Hər il yanvarın 13-də Litva xalqı 1991-ci ildə müstəqillik uğrunda həyatlarını qurban vermiş qəhrəmanlarını anaraq Azadlıq Müdafiəçiləri Gününü qeyd edir. Bu mühüm tarix, Litva tarixində azadlıq iradəsinin Sovet təzyiqləri üzərində qələbə çaldığı dönüş nöqtəsini simvolizə edir. Həmin gün 14 nəfər həlak oldu, yüzlərlə insan yaralandı, lakin azadlıq arzusu heç vaxt sarsılmadı. Azadlıq Müdafiəçiləri Günü, Litva xalqının keçmişinə nəzər saldığı və azadlığın həqiqi qiymətini dərk etdiyi bir gündür.
Azərbaycan iqtidarının Trampdan gözləntiləri özünü doğruldacaqmı? – Əhməd Əlili Çətin sualda
Xəbər lenti
-
- Cəmiyyət,
- 12:47
- 352
1 rəy
Gulcohre Abdullayeva
2024-12-25
Nərgiz Abbasova və Turan informasiya agentliyi... Təşəkkür dəyərə görə.Var olun